SHOPPING

Klockan var 12.30 och jag skulle va i stan kl 13.00 ...
snabbt in i duschen och på med kläderna.

Det var nästan 3 månader sen jag såg tjejerna.
Kramkalas blev det (Y)
Emelie ville ha ALLT, Sandra tog det kallt och Linda ville bara hem.
hehe....
Det blev shopping och fika och massa "catching up", med kameran :D
Jag shoppade dock inte så mkt, förutom en lila spets-bh på H&M
och la undan 2 par jeanslegging, ett par beige och ett par svarta med nitar längs sidorna.

Emelie var pepp & Linda var depp!  gjorde mig i ordning och duscha på 30 min.  

Blev inte så mkt shopping på stan idag, eftersom mitt konto ör ganska tunnt...
MEN idag kom mina NYA SKOR, från nelly och dom passade PERFEKT.
Kan knappt vänta tills jag får träda i dom här godingarna och triumfera karlstads gator.

GUDOMLIGA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0