Sleepover

Var på stan hela dagen med sandra igår... ^^
köpte en riktigt snygg svart, mocca väska i patchwork med nitar.
Tänkte använda den till skolböckerna...sen köpte jag en miljövänlig skrivbok vars papper luktade banan ^^
Köpte också ett ritblock till de extra tråkiga lektionerna...sen köpte jag en liten kokbok för vegitariska recept :D haha.
Vi åt även mat på mitt favoritställe, "Coffehouse by george" såklart :)
sandra tog husets hamburgare och jag skaldjurspasta. Riktigt (Y)
Senare gick vi och hyrde 3 filmer: "fanboys", "Pride & Glory" och "Rockenrolla".
Fanboys var assrolig och Pride & Glory fick mig nästan att grina...blir rockenrolla med andreas ikväll.

FY FÄÄN... va vi köttade....vi fetade sönder oss i godis, dricka, popcorn, chips och massa dipp!
Ska fortsätta feta mig ikväll...då blir PIZZA ^^

pasta del mare & husets hamburgare
Våran mat: pasta del mare & husets hamburgare
Coffehouse by George

min nya väska! sandra<3
min nya väska            min vän sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hemsk Hemsk HEMSK bild vf tog du inte den andra? den var i alla fall mer okej :( <3 snälla kan du inet byta? snälla! <3<3



Hade en underbar kväll igår Frida <3 måste defenetivt göras om !

ÄLskade "Coffehouse by george" Btw !

Loveyaaah

2009-08-15 @ 17:11:40
Postat av: Frida Stigevik

bilden är supersnygg!! fattar inte vad du snackar om..den andra bilden kan inte ens mäta sig med den här. du sa att jag skulle få lägga in den om jag fixade röda ögon och glans i ps..SÅ, nu har jag gjort det ^^ inte så många som läser min blogg ändå säkert..

2009-08-15 @ 17:16:14
URL: http://treets.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha aja ha den då din skit !

2009-08-20 @ 22:12:20
Postat av: Anonym

<3<3<3

2009-08-20 @ 22:12:46
Postat av: Frida Stigevik

tack, din sötis<3

2009-08-20 @ 22:20:38
URL: http://treets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0