Snart tbx på sam/media åk 3...

Jag har inte ens tillåtit mig tanken på skolan förut...
men igår när mina vänner köpte nytt skolmaterial för det kommande året
så var jag tvungen att inse fakta.

Så idag har även jag tagit mig i kragen
och köpt ett A5 block med 12 flikar
och ett helt föråd av "post-it"-lappar.
bland annat post-it med "disney fairy"-motiv...tihi.
Kände mig lite barnslig, men de va så söta..^^

Imorn ska jag köpa ett nytt ritblock också...
till de där riktigt tråkiga lektionerna, hehe.
Och sen blir det nya jeansleggings också!
Sandra hänger på också.
Vi ska titta lite på stan och förhoppningsvis
äta ute, på mitt favoritställe "Coffehouse by George"!
Sen bär det iväg hem till chips, popcorn och grönsaker med dipp :)
hon blir även kvar för natten ^^ RIKTIGT efterlängtat!


Här kommer en bilder från min utställning i sommar också...
ni kanske såg mig i NWT?

Jag och porträtt

Jag och mina tavlor på utställningen i Tällerud. jag i tidningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0