"DAGEN EFTER" - syndernas dag

Okewj...nu känns saker rätt snurriga, fast antar att allt ordnar sig till det "bästa" ändå.
Det är kanske bättre så, men synd att det var tvunget att sluta just så här.


Idag har jag spenderat den mesta av tiden i sängen...det blev sen utgång men snabb hemfärd igår.
men som tur är så fanns vännerna där ;) men albin ringde min pappa och han och marcus
hjälptes åt att bära mig till bilen. Så tog andreas hand om mig och jag fick åka hem och sova av det.
...och jag har lovat mig själv att hålla mig till cider i fortsättningen...ingen vodka :D

Jag har duschat, lagt alla kläderna i tvätten, ätit 3 portioner bacon och 1 slice kebabpizza.
vill bara sova nu, så det kan bli dagen efter "dagen efter". :)

tack albin, marcus och andreas <3

Jag letar fortfarande efter lägenhet och jag vill skaffa en katt!!

Men tills vidare får jag stå ut med mitt uråldriga "flickrum" och jobbiga chihuhua. ;)

hardcore

imorn äre tbx till skolan igen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0