Ny blogg!

Jag skaffade blogg för ett tag sen, men loggade aldrig in mer... Nu gör jag ett nytt försök! Så länge det finns folk som vill läsa, ska jag fortsätta skriva!    Vem är jag?  Jag heter Frida, kommer från Karlstad. Jag hade en ganska tuff barndom, men lever en lugnare tid nu.
                                                                           

Jag
skaffade blogg för ett tag sen,
men loggade aldrig in mer...

Nu gör jag ett nytt försök!
Så länge det finns folk som vill läsa,

ska jag fortsätta skriva!   

Vem är jag? 
Jag heter Frida, kommer från Karlstad. (läs mer på profilen)
Jag hade en ganska tuff barndom, men lever en lugnare tid nu. 
"I will keep on burning"   
i 8an upplevde jag en personlighetsförändring, vad gäller både kropp och själ!
Jag har fått kämpa hårt för att komma någonstans, dragit mig upp ur skiten och hittat glöden. 
Från utstött till klassens clown.
Men nu har en ny personlighet växt sig starkare... 
jag är varken ratad eller älskad. 
Jag är osynlig.
                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0