kärlek.

tänkte att jag bara skrivit om ytliga saker på senare tid... inga tankar, inget intressant.
min blogg har inte direkt stått ut i mängden, sen i början när jag skrev...
för att min blogg inte ska bli allt för ytlig och meningslös ska jag skriva om hur jag känner...

för några månader sen tog det slut mellan mig och min pojkvän, vi var tsm i drygt 2 år.
jag bestämde mig för att inte ha ett förhållande igen förrän åldern mellan 25-30,
när det är dags att skaffa barn och bli "vuxen"... men redan är jag trött på det...
inte på att va singel, för det är ganska skönt.
Men ett liv utan kärlek är tufft. Måste vänja mig, så att jag inte slänger mig i någonting.
Fast nog vore det skönt att ha någon.... dock inget långtidsförhållande, för helt ärligt...
- jag tror inte på evig kärlek.

man hittar någon man känner sig bekväm och trygg med
och blir typ världens bästa "roommates". OCH that's it!!

Vad kan jag säga, jag är fisk - vet aldrig vilket håll jag ska simma åt...
- kluven, blir aldrig nöjd!


Vet inte om det blev så mkt intressantare nu, men det är lite mer än att berätta
vad man gjort under dagen... booooring... snart blire iväg på håruppsättning för balen
- EXCITED!

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: Så bra :) jo med mig är det bra,

vad gör du då? :P

2010-06-08 @ 14:09:49
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: Playmates Of Sweden

jag gillar din blogg i vilket fall D:

2010-06-08 @ 23:17:18
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Postat av: Annika

Jo jag kan förstå hur du känner... kände samma sak innan jag träffade min man!

2010-06-09 @ 09:38:05
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0