Sommaren snart slut...

USCH vad jag blir deprimerad när jag ser "NEWS HÖSTMODE"
när jag går in i en butik. i ALLA butiker.

Sommaren varade ett tag, i juni...
sen var det BLÖTT hela juli, med alla dessa regn-duschar.
Och nu i augusti...vad kan man säga, det varade iallafall en vecka.
Nu är moln och småskurar tillbaka,
men jag använde iallafall veckan till det bästa...
SOLA.
Så nu har jag iallafall fått tillbaks lite av brännan från veckan i Bulgarien.

Lite bilder från semestern…

 

  Kvinnor äger män. Haha. lillebror tar det lugnt och jag är livrädd :)

 

Jag har varit utomlands 2 ggr i år...
Först i Gran Canaria och sen Sunny Beach, BulGAYria.
Alltid så mycket party, och partyliv gillar vi.
Jag tog tillfället i akt och visa vad jag går för på Kareoken...
Sjöng bland annat "Bad Moon Rising" med Creedence Clearwater,
gick hyffsat... VANN ! hehe.

KLICKA HÄR för att se mitt vinnarbidrag i kareokefinalen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0