helt random dag

Dagen började med att jag försov mig och kom till skolan när det bara var 20 minuter kvar av lektionen.

efter den trodde jag att det var lunchrast och att nästa lektion börja kl 11...så jag drog till stan
och åt på subway med andreas, och kom bara 15 minuter sent till nästa lektion...trodde jag.
Jag kom 45 minuter sent, hade förväxlat onsdag med torsdag och jag var där 15 minuter ;D
sååå... 35 minuter skola idag! (Y) (missade även min första sånglektion för terminen...DAMN IT.)

sen har jag vart på stan och rännt efter nya skor...ville ha sånna där tiamo, men dom är ju slutsålda sen länge...

sååå snygga. vill ha :(
sååå snygga...vill ha :( men fanns bara kvar i 39 och 41 typ..

så hittade jag den här sööta skon! ^^ (Din Sko)
men den fanns inte kvar i 37 :( Men frågade om dom skulle få in fler och hon sa JA,
så jag ska tålmodigt vänta med att köpa nya skor tills dom fått in dom igen ^^

Efter stan idag, tog mamma med mig på nån "medium-grej"...
en kille som stod och snacka med folks anhörigas andar...döda folk.
trodde inte på ett skit xD men riktiiigt underhållande!!
hahhaa..han var sååå gay ^^ sååå sjukt rolig!


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

hittar tyvärr ingen bild på honom :/

2009-09-18 @ 19:32:23
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0