Inbjudan om deltagande i Konstutställning

Fick ett brev med en inbjudan att vara med på ny konstutställning!

I Lars Lerins hemstad, Munkfors..hehe.
Det är "bruks-tema"...fantasifullt, nej.
Men det är min chans att tjäna ytterligare en hacka! :)
Gör er redo för Frida Stigevik, ypperligt etablerad konstnär.

Har inte fått mina 4000 kr än för tavlan jag sålde senast,
men ska ända låna av mammie och använda dom imorn i stockholm.

Utställningen är i mars, men det är redan dags att gnugga "fantasiknölarna"
och börja mååla...får se vad det blir. Men jag lovar att hålla er uppdaterade.


NWT i somras
tidningsutklipp på mig, från utställningen i somras. (Y)

Kommentarer
Postat av: Ypper

Grattis :) hoppas du säljer många :D

2009-09-13 @ 20:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0