Lite om mycket

Ja, jag fyllde ju myndig för ett tag sen...i mars.

Vuxenvärlden började mycket positivt
med att jag inte behövde visa leg när jag köpte 2.25
...dock kom jag fortfarande in som BARN på Gustafsvik.

Innan jul någon gång 2008 "dumpade" jasse, min bästa vän, mig...
vi hade varit kompisar sen 7 års ålder, men nu hade hon bestämt sig för att det räckte.
Ett halvår senare hittade vi tillbaks till varandra...
Det var snart Europa Val och jag och Keri sitter på "Coffehouse by Geroge"
äter jordgubbscheesecake och dricker snickers kaffe.
Så kom jasse ännu en gång på tal.
Det hade gått ett halvår sen det stora "msn-grälet",
men jag hade under dessa mörka månader ännu inte kunnat släppa taget...
så Keri fick nog och tog intiativet att banka lite vett i mig
och jag kunde äntligen texta jasse och be om försoning...

Och försoning blev det!
RAVE PARTY ute på i2 mitt i skogen
med lampor som blinkade och bas som dundrade i marken.
Alldeles för mycket vodka och för lite sömn resulterade i
att jag hamnade i en soffa, spyendes oavbrutet i 1 timma...
tills min underbara pojkvän kom i sin vita rustning för att rädda mig!
Vaknade tryggt i min säng nästa dag och där stannade jag.

guu..vilka smala ögonbryn jag hade! Älskar nu mina vackra buskar.

DAGENS "VISA" ORD:

Människor med drömmar ska inte hamna på mentalsjukhuset!

Pengar kan vara kul, men ibland borde alla bara sätta sig på knä och odla grönsaker tillsammans.

Jag kanske lever i en drömvärld, men varför kan inte alla leva i den då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0