nyklippt!

Idah hade jag min första bild lektion...
läraren satt och pratade bara om sig själv i 1 och en halv timma.
inte mkt till varken lektion eller introduktion ;D hahaha. men han var skööön :)
tror jag kommer trivas det här året (Y) !

Hade håltimme, så jag drog iväg och klippte mig liiiite... ;D typ 2/3 av mitt hår låg på golvet.
Nu är det jätte tunt och jätte platt ;D ska gå löös på hårsprayen imorn!!
riktigt nöjd iaf, känns skönt! (Y) kanske färgar håret senare ikväll också...rödbrunt.

nyklippt!
Var på stan idag också...köpte hårfärg, hårspray, brunkräm och riktigt snygga örhängen på gina tricot :)

Kommentarer
Postat av: Ypper

Det blev jätte fint Frida :)

2009-09-02 @ 07:55:08
Postat av: Frida Stigevik

tack så mkt :) vart jätte nöjd!

2009-09-02 @ 14:52:50
URL: http://treets.blogg.se/
Postat av: Walentin

söt :)

2009-09-21 @ 12:17:15
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0