bunkern

Trodde nästan inte att det skulle bli nån utgång igår...
men ack, som tur var hade jag feL!


Träffade Andreas och tog en pizza på alpina,
sen bjöd han med mig till "bunkern".
Riktigt skönt ställe, där fanns fan allt man behöver.
Där fanns godis, cider, öl, alkohol överhuvudtaget,
krooog-maaat, grillat, billiga priser, fotbollsspel,
skööna soffor och sköna människor ^^
...jag har ju egentligen tänkt ta sabbatsår efter
gymnasiet och jobba - och kanske fortsätta jobba...
men får se, kändes synd att missa det "ljuva studentlivet".

min outfit för kvällen
min outfit för kvällen.
Grå cardigan från Gina Tricot 149 kr,
jordgubbshalsband från Guldfynd,
jeansleggings från Bik Bok 99 kr
och gladiatorpumps från Nelly 399 kr.


Idag har jag varit hemma.
Gjorde"mina berömda pannkakor" till frukost
och ASS GOD kebab moussaka till lunch ^^
...har nyss gått och köpt godis, som nyss tog slut xD
sitter och ser på "family guy" nu.

Det var allt för nuu... FRIDENS! (Y)

Kommentarer
Postat av: Ypper

Hoppas du hade kul igår, även om de inte blev så länge :P tack för frukost och mat! as gott!!

2009-09-06 @ 17:54:31
Postat av: Frida Stigevik

jaa, det var jätte mysigt ^^ varsågod, jag älskar att laga mat åt dig!

2009-09-06 @ 17:57:48
URL: http://treets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0