måndagsbarn

Så vare måndag igen...
fast för mig är det mer som söndag.

Ledig idag, "projektdag" - vi ska ha en dag att jobba på projektet om vi vill...
men eftersom jag inte vill det, så är jag ledig ;)

Har typ inget att göra...har bara tittat på tv och film hela dagen.
Men har också handlat, så jag ska laga köttfärs och makaroner snart. hehe.
Ska försöka övningsköra lite snart också..om jag orkar.
Jag är en av dom riktigt få idioterna som inte börja övningsköra förän hon blev 18.
Tur att jag är lättlärd, men pga det kommer jag också vara lat med det..



Jag vet inte riktigt hur jag mår just nu...
känner mig lite ensam, alla gamla vänner är nu ingenting annat än gamla.

Hoppas jag gör rätt just nu, med allt.
Gyy...jag vill verkligen hemifrån.
Bara att flytta till ett eget ställe skulle göra mkt,
men först måste jag ta ut tummen ur röven och söka efter bättre jobb.
Om jag ska flytta räcker det inte längre med att sjunga på äldreboenden.
Det jag skulle vilja mest av allt är att flytta till en helt annan stad, starta nytt.
Jag har alltid gillat Örebro, så det är definitivt ett mål.
...men ett mål som kommer ta lång tid att nå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0