myyyys

Hade som sagt myskväll med tjejerna.
riktigt lyckat (Y)

så jääävla flumm har vi inte vart på länge ;D
grymmt övertrötta, skrattade åt allt...fy fäääään.
började med en musikfajjt mellan mig och Emelie...
hon ville lyssna på engelsk folkmusik och jag på disney xD
en häärlig blandning...
sandra och em stötte lite på "claws" på msn...hehe.
såå sjukt god pannacotta, som jag ville spara till sist...
efter tacon och pajen...fy faaan..det skulle jag inte ha gjort.
måde sjukt illa i magen när jag skulle äta en choklad pannacottan ska jag säga..
men jag tryckte snällt och tacksamt i mig. den vart rätt guddomlig ändå.

emelie är faktiskt sjukt rolig ändå...ganska pörrig också<3

tack tjejer för en riktigt flummig och sjuuukt övertrött kväll,
trots kaffehäv. TACK. <3 (kändes som att linda satt där breeve ändå..)

em, sandra och...jag xD
bruuuudär<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha njaa snarare du som stötte på claes "jag är sugen på dig

/frida "

HAHAHAHAHAHAHAAHHAHA !! vad döljer du FRIDA!

2009-09-12 @ 00:15:06
Postat av: Sandra

tack själv för en underbart mysig kväll sötpaj.

2009-09-12 @ 00:17:57
Postat av: Frida Stigevik

skrev ju från dig, TOKA <3 :D:D:D

2009-09-12 @ 07:50:21
URL: http://treets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0