parrrty pooper

Nej, nu har det blivit allt för länge sen...
känns det som iaf. var kanske 2 veckor sen nu.

bara för att jag varit sådan party pooper så sista tiden,
så lägger jag in lite äldre bilder...



lite random valda bilder...oscars födelsedag, utekvällar på krogen, jag innan maskerad.

För 2 år sedan kändes det som att fest och supa bara var en ursäkt för att få strula runt...
jag tyckte att det var sämst, eftersom jag var upptagen. När jag var på fest så slutade det
alltid med att alla låg nånstans i ett hörn och strulade med någon. Vid den tiden brukade jag
så smått smyga hemåt... men nu för tiden känns det inte så längre.

När jag går ut på party är jag inte ute efter något meningslöst strul med någon kille,
som varken jag eller han bryr sig om dagen efter. När jag går ut, går jag ut för att ha kul.
- och för att göra just det, PARTA! WOOORD. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0