säg "nej" till mcdonalds

Ok, måste få ut det här.

Jag har ätit på Mcd under många, många år...under 9an åt jag säkert BigMac minst 3 ggr i veckan.
usch, hemsk jag vet. men jag satt verkligen där och blundade i smyg medans jag avnjöt den där feta burgaren.
Jag ÄLSKADE mcd, men ärligt talat...jag SPYR över skiten. Det smakar verkligen konstgjort, fett och sliskigt.
Och hur mkt skit ska vi egentligen hitta i våra hamburgare innan vi ska fatta att det är skit?
...nu senast hörde jag om nån som hade hittat en "SKORPION"(?!!) i maten?!!!!
skit, skit, skit...

här om dagen när jag skulle köpa en cheeseburgare, gick jag just DET.
En burgare med ENDAST en ostbit på. INGET ANNAT. ingen ketchup, senap lr gurka.
Men när man väl får cheeseburgaren med alla pålägg så hare bleve jäkligt snålt på senaste tiden...
typ pytte liten klick senap och ketchup...

NEJ, dåligt. jag säger "nej" till mcdonalds just nu. trött.

tackar vetja BK! <3
2 år gammal bild! (Y) bjuder jag på såklart.

Kommentarer
Postat av: Madde

Skulle bli jätteglad om du kunde hjälpa mig med att svara på frågan i mitt senaste inlägg som heter "Hjälp mig" :)



Kram

2009-09-16 @ 15:31:54
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0