skolfoto

Idag hade vi skolfoto.

HEMSKT. gruppbilden blev ok, men enskilda...usch.
jag kan bli ful på bilder ibland, men inte så jag bryr mig...
men dom som tar skolfoton, dom tar verkligen fram den fulaste sidan av oss.

at coffehouse by george <3 snygg frill, god mat.
bilder från coffehouse by george.
lägg märke till min dret flotta kavaj! (Y)

Har sprungit runt och kollat runt efter skor idag också...
hittade inte dom jag ville ha. så det blir nog dom andra :/ dom som va "ok".
hittade dock en snygg stickad tröja på gina tricot...

gina tricot, 149 kr!
från Gina Tricot, 149 kr. RIKTIGT snygg.

Här följer bilder, tagna efter skolfoto...

ciider jag haha..jag sticker fram lite där.
jag och cidern            jag                    emelie & sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0